متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

کشیش و راهبه

یه روز یه کشیش به یه راهبه پیشنهاد می کنه که با ماشین برسوندش به مقصدش… راهبه سوار میشه و راه میفتن… چند دقیقه بعد راهبه پاهاش رو روی هم میندازه و کشیش زیر چشمی یه نگاهی به پای راهبه میندازه... راهبه میگه: پدر روحانی، روایت مقدس ۱۲۹ رو به خاطر بیار… کشیش قرمز میشه و به جاده خیره میشه… چند دقیقه بعد بازم شیطون وارد عمل میشه و کشیش موقع عوض کردن دنده، بازوش رو با پای راهبه تماس میده… راهبه باز میگه: پدر روحانی! روایت مقدس ۱۲۹ رو به خاطر بیار!… کشیش زیر لب یه فحش میده و بیخیال میشه و راهبه رو به مقصدش می رسونه… بعد از اینکه کشیش به کلیسا بر می گرده سریع میدوه و از توی کتاب روایت مقدس ۱۲۹ رو پیدا می کنه و می بینه که نوشته: به پیش برو و عمل خود را پیگیری کن… کار خود را ادامه بده و بدان که به جلال و شادمانی که می خواهی می رسی!

 

نتیجهء اخلاقی: اگه توی شغلت از اطلاعات شغلی خودت کاملاً آگاه نباشی، فرصتهای بزرگی رو از دست میدی.

 

نظرات 53 + ارسال نظر

اقا حامد ما که همیشه میایم

شما کم پیدا شدین


به ما هم بیشتر سر بزنین

انوشا 1389/07/09 ساعت 12:26

من سال۸۷روز تولدتون اومدم توی وبتون اقا حامد و امروز دوباره کار داشتم و میخواستم توی نظرات شخصیتون بگم که دیدم ندارین این شمارمه اگه همکهنش هست بم پیام بدید ۰۹۳۸۰۳۵۴۱۹۴

سلام جالب بود
شد باشی

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ آغاز کسی باش که پایان تو باشد

سلام دوست خوبم[لبخند]
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنی[گل]
منتظر نظرات قشنگت هستم

salam.....kheili tOopP boOod ...merC

سلام یه کم کوتاهشو کنی خلاصه باشه بهتره

سلام....خوووووووووووووبی؟ای ول خوشم اومد.به وبلاگ ما هم سری بزن

رها 1389/08/22 ساعت 17:22

منظورتون نتیجه ی غیراخلاقی بوددیگه!

الناز 1389/09/01 ساعت 20:26

بی نظیر بود .
ا

سلام خوبین
وبلاگ جدیدی داری
خوشحال میشم اگه بهم سربزی

سربزن نظریادت نره قشنگ بود

سلام من یه وبلاگ تازه وا کردم نظراتاز ده تایی بالا نمیره چون فقط به دوستام گفتم میخوام بدونم شما هم فقط به دوستاتون گفتین یا نه.پس چیکار کردین که اینقدر طرفدار دارین و ۱۰۰ تایی نظر میذارن؟خوشحال میشم بیاین وبلاگم وبا هم بیشتر اشنا شیم.قربانت بای

سلام اقا حامد
با اجازتون وبلاگتون و لینک کردم
وبلاگ جالبی دارین
خوشحال میشم به منم سر بزنین

هدیه 1389/10/10 ساعت 15:12 http://hediehhaga.blogfa.com

سلام.وبلاگ خیلی جالبی دارین.به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم.مرسی

مهدی 1389/10/13 ساعت 12:12

اگر فرصت بزرگ اینه که واقعا برات متا سفم!!

سلام
عجب داستان های جالبی مخصوصا اون تصادفه.

عاشق 1389/10/26 ساعت 17:18 http://zaribala.blogfa.com

واقعا مطالب جالبی دارید.موفق باشی آقا حامد

honeyyy 1389/11/05 ساعت 00:28 http://elahe-pasha.blogfa.com

Slm Dust azizam,
az zaman namzaditun ya ejdevajetun bud k post gozashtin man behetun sar mizadam.va ashghe webetun budam
ama sharmande k nazar nemizashtam chon webi nadashtam.
ama alan umadam begam biyayn b webam sar bezanin kheili vaghte nayomade budam
hanuzam mahsharin

tabrik migam ham b shoma ham khanumetun
pisham biyayn kheili khoshhal misham
rasti ba ejaze ham milinkametun...

مریم 1389/11/05 ساعت 22:17

سلام داستان ها تون خیلی قشنگه راستش منم قلمم خوبه ولی تا حالا غیر از انشا برای مدرسه چیز دیگه ای ننوشتم اگه به وبلاگم سر بزنید خیلی خوشحال میشم هر چند هنز خیلی تازه کارم و شهامت داستان نوشتن رو پیدا نکردم

آرزو 1389/11/23 ساعت 13:06

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

نسترن 1389/11/28 ساعت 07:37

سلام.همه به زخمشون دسمال میبندندمن به زخمم دل بستم ولنتاین گذشته رو به عزیزترین زخم زندگیم تبریک میگم<<<<<<<<<<آقاحامدوبت خیلییییییی نازه

سلام خیلی جالب بود
خوشم اومد
اگه خواستی یه سر به ما بزن و نظر هم بزار
موفق باشی
بای

sambad 1389/12/11 ساعت 15:33 http://www.sambad999.blogfa.com

baba ey val in webetam mesle on yeki harf nadare

سلام . جالب بود! به وب منم سر بزن خوشحال میشم. اگه مایل به تبادل لینک هستی بگو

:.:.: 1390/01/11 ساعت 13:28

سلام
خوبی ایشالا؟
من هر دوتا وبلاگتونو دیدم
عالی...
داستانای باحالی میذاری...

Shima 1390/01/13 ساعت 02:48

سلام.من تازه ازوبتون دیدن کردم،خیلىجالب وباحال بود،داستاناتونم قشنگن،تبریک میگم

لیلی 1390/02/02 ساعت 00:09 http://sarvarlove.blogfa.com

سلام دوست عزیز
عالیه موفق باشی

پرستو 1390/02/12 ساعت 20:12

salam hamed joooooon.shetori?dishab kheili etefaghi vebeto didam.2tasho!harf nadare...........................man bache rashtam.kheili dus daram bishtar bahat ashna sham.a shakhsiatet khosham oumade.......................bi manzor miporsama!!!!!!!!!!!!m o j a r a d i??????????????????????????????????????gf??????????????????????????

سلاااااااااااااااااااااااام
حامد من تو اون وبلاگتم رفتم
اگه نیای تو وبلگم خیلی بدی

سح 1390/03/15 ساعت 15:58 http://jorme-zendegi.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری با مطالب جالب
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
موفق باشی.

سلام آقا حامد

خیلی داستان جالبی بود موفق باشید

خوشحال می شوم که به من هم سر بزنید..

شب خوش

جالب بود

samira 1390/05/29 ساعت 12:46

بعضی اوقات نادانی آدم ها جلوی اشتباهاتشون رو میگیره،خدا با کشیشه بود تا به اشتباه نیوفته

دیده 1390/07/13 ساعت 09:23 http://tanhadide.blogfa.com/

همیشه از فرصتها استفاده کن
ریسک پذیری همیشه بد نیست

عزیز تو چرا همه داستانات انحراف داره من خودم منحرفم تو هم داستانای بد می زاری ازت خوشم می اد.

sogand 1390/08/27 ساعت 22:14 http://newback.blogfa.com

سلام.من شانسی امدم تووبلاگت.آقاحامدبنظرم بایدخیلی مغرورباشی نه؟به ماھم سربزن

[ بدون نام ] 1390/10/26 ساعت 16:03

سلام حامد جووووووووووون.
بابا کولاک کردی عجب وب های باحالی داری.منتظر نظرتم.

مینو 1390/11/06 ساعت 14:52

مرسی خیلی قشنگ بود اقا حامد همه ی متن عاتون قشنگن

سلام
وب قشنگی داری ، خیلی زیبا مینویسی
اگه ممکنه به وب منم سر بزن

سلام.ای ول بابا.وبلاگت معرکه س
لینکت کنم؟
به منم سر بزن.لینکم کنی عالیتر میشه

آیلین 1391/02/31 ساعت 15:32

سلام خسته نباشید من تازه با وبلاگتون آشنا شدم
عالیه موفق باشید....

mohadese 1391/06/27 ساعت 18:59

salam agha hamed, saey konid matlabatun yekam taghire jahat bede b samte mafhumaye amuzeshi k vaghan mofid bashe baraye bazdid konandeganetun.

طاهره 1391/07/16 ساعت 12:02 http://taherehjan.blogfa.com

سلام بسیار زیبا است من با اجازتون کپی کردم

اسما 1391/08/27 ساعت 14:50

من اولین باره که به وبلاگ شما اومدم.واقعاعالیه.

hamidreza 1391/09/03 ساعت 11:42 http://hamid20.blogfa.com

سلام خوبی؟ چه وب باحالی داری به وب منم سر بزن ممنونم

م ی ن ا 1391/09/03 ساعت 18:20

از وبت خوشم نیومداصلا باحال نیست جذاب نیست رنگشم خیلی سرده.ببخشیدرکم .کلا وبت باروحیه من نمیخونه

eli 1391/09/22 ساعت 13:13 http://donyaeshirin.blogfa.com

kheyli bahal bod

سایه + 1391/11/27 ساعت 18:35

سلام حامدجون وبلاگ قشنگی داری راستی میخاستم بگم وقتی نظرات دوستان رومیخوندم متوجه شدم یکی دیگه به اسم رها هست خاستم تکراری نباشه سایه رونوشتم به ایمیل هاتم یه سری بزن

نتیجه اخلاقیت منو کشته ((=((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد