متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

تصادف

یک روز یک زن و مرد با ماشینا شون با هم تصادف ناجوری می کنن. بطوریکه ماشین هردوشون بشدت آسیب میبینه. ولی هردوشون بطرز معجزه آسایی جون سالم بدر می برن ...

وقتی که هر دو از ماشینشون که حالا تبدیل به آهن قراضه شده بیرون میان، راننده ی خانم بر میگرده میگه :
- آه چه جالب شما مرد هستید!
ببینید چه به روز ماشینامون اومده !
همه چیز داغون شده ولی ما سالم هستیم!
این باید نشونه ای از طرف خدا باشه که اینطوری با هم ملاقات کنیم و ارتباط مشترکی رو با صلح و صفا آغاز کنیم!

مرد با هیجان پاسخ میده:
- اوه … "بله کاملا" … با شما موافقم این باید نشونه ای از طرف خدا باشه !

بعد اون خانم زیبا ادامه میده و میگه :
- ببین یک معجزه دیگه! ماشین من کاملا داغون شده ولی این شیشه مشروب سالمه. مطمئنا خدا خواسته که این شیشه مشروب سالم بمونه تا ما این تصادف خوش یمن که می تونه شروع جریانات خیلی جالبی باشه رو جشن بگیریم !

و بعد خانم زیبا با لوندی بطری رو به مرد میده.
مرد سرش رو به علامت تصدیق تکان میده و در حالیکه زیر چشمی اندام خانم زیبا رو دید می زنه درب بطری رو باز می کنه و نصف شیشه مشروب رو می نوشه و بطری رو برمی گردونه به زن.
زن هم با کمال خونسردی درب بطری رو می بنده و شیشه رو برمی گردونه به مرد.

مرد می گه شما نمی نوشید؟!
زن لبخند شیطنت آمیزی می زنه در جواب میگه :
- نه عزیزم، فکر می کنم الان بهتره منتظر پلیس باشیم … !

نظرات 35 + ارسال نظر
محمد 1388/10/13 ساعت 18:39 http://wapsite.mihanblog.com

سلام
خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم
خبرم کنید تا لینکتون کنم
منتظرم ها
>>>>>>>>>>>>>>>
عنوان: وبلاگ تخصصی موبایل
لینک: http://wapsite.mihanblog.com

نیلوفر 1388/10/15 ساعت 23:58

خیلی داستان جالبی بود.در واقع بی جنبه ای بعضی مردهارو نشون میده.دستت درد نکنه.

ساحل 1388/10/26 ساعت 23:45

سلام واقعا باید به خاطر این وب دوست داشتنی تون بهتون تبریک گفت

سلام وب خیلی جالبی داری لینکت می کنم به نام حامد

بدو بیا آپ کردم

سلام وبت خیلی قشنگه

اگه خاصی منو لینک کن

به وبه منم یه سری بزن خوشحال میشم

اگه خاصتی بلینکمت بهم نظر بده

بای

پریسا 1388/11/11 ساعت 12:18

متن زیبایی بود وبلاکتونو خیلی دوست دارم

نسیم 1388/11/15 ساعت 15:00 http://nasim30.blogfa.com

سلام تبریک می گم.
واقعن وبلاگ عالی دارین.
اگه تونستی به منم سری بزن البته سرت خیلی شلوغه!!!!

نرگس 1388/11/23 ساعت 22:50

خیلی وبلاگ جالب و دوست داشتنیی داری.ایییییییوووووووول

هادی 1388/11/29 ساعت 10:03 http://jast.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید
من وبلاگ قبلی شما رو هم دیدم
جالب بود
براتون یک قالب قرار دادم
اگه بدردتون بخوره خوشحال میشم استفاده کنید
ممنون

سلام دوست جدیدم
خوشحالم که به وبت اومدم
مطلب هات خیلی عالی بود
اسم خیلی زیبایی داری میدونستی؟
چقدر حامد زیاد شده
من عاشق یکی هستم که اسمش حامده
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اومدی حتما اسمتو با اسم وبت بنویس
البته اگه قابل دونستی خواستی نظر بدی
شادیت آرزومه
بای بای

سلام وب خیلی خوبی داری
من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی

سلام
ویتون واقعا که خیلی وی خوبی دارید...به وب من هم سر بزن شاید خوشت بیاد...من یک مطلب از وبت با اجازتون ورداشتم..منتظرم

حسن 1389/01/05 ساعت 18:06

سلام
منم دوست دارم تبادل لینک کنم
منتظرتونمwww.delamtanghe.blogfa.com

سپیده 1389/01/05 ساعت 22:42

جالب بود ... اما مرد ها خیلی بی رحم تر از خانوم ها هستن ... بعضی وقت ها حق شونه یکی سر جاشون بنشونه

سلام خسته نباشی.
وبالگ قشنگی داری
من خیلی اتفاقی به وبت رسیدم ولی مطمئنم واسه همیشه مشتری شدم...........!!!!!
خوشحال می شم به وب منم سر بزنی
موفق باشی.

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی و بگی واسه افزایش بازدید باید چی کار کنم.؟

غزل 1389/07/05 ساعت 18:32 http://salambiya2.blogfa.com

خیلی جالب بود دم شما گرم که همچین متن های جالبی میذاری واقعا از خوندنش لذت بردم

علی 1389/07/29 ساعت 14:04 http://www.omiyan.blogfa.com

اتفاقی وارد شدم وبت خوبه موفق باشی.....

علی 1389/07/29 ساعت 14:07 http://www.homiyan.blogfa.com

سلام اتفاقی وارد شدم وبت خوبه موفق باشی.....

واقعا جالب بود میبینی خانم ها همیشه باهوشند ولی آقایون اونارو دست کم میگیرن

raha 1389/08/19 ساعت 14:47

kheyli ba maze bod tnx

ستایش 1389/08/19 ساعت 15:31

خیلی خوب بود.

سرباز راهوز 1389/09/16 ساعت 00:21

سلام حامد جان خوبی
کردی تو خدمت حسابی
نوکرتم-بچه خوزستان-سرباز چرثقیل
زنگ بزن۰۹۳۷۹۴۴۵۰۷۵

منیر 1389/10/19 ساعت 23:19

با عرض سلام و خسته نباشید. داستانهای وبلاگتون خیلی خیلی جالب و معنا دار است . از خواندن تک تکشون لذت می برم . چند وقتیه هر دو وبلاگتون را می خونم ولی دیگه دلم نیومد نظرم را نگم.منتظر بقیه داستانهای قشنگتون هستم.موید باشید . تولدتونم مبارک .می دونم خیلی دیره .دیر متوجه شدم .انشاالله صد ساله شوی.فعلا خدانگهدار.

وحید 1389/12/03 ساعت 10:00

سلام خیلی جالب بود اولین بارم بود چنین داستان هایی خوندم امیدوارم که همین طوری ادامه بدین

ندا 1389/12/04 ساعت 21:34

اقای مهندس وبلاگت حرف نداره
نخسته

سمیه 1389/12/07 ساعت 11:54

سلام حامد جون داستان جالبی بود من که نفهمیدم . میخوام عیدو پیشاپیش تبریک میگم

vebe very very bahali dari be manam sar bezan

salam khoshelam.mishe axeto bezari..............................????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جالب بود،دوست عزیز مایلم با شما تبادل لینک کنم،حتما به وب ما سر بزن،مــــــــــــــــــــــــــــــرسی....

این هم سیاست ما زن هاست دیگه و البته سو استفاده گر بودن مردها

مینو 1390/11/06 ساعت 14:58

۱زن بد بدتر از ۱۰۰۰ تا مرد بده خدا نکنه ۱زن بخواد بد باشه مرسی خیلی قشنگ بود

ilin 1391/05/25 ساعت 08:51

salam khili ziba bod

ساناز 1392/05/16 ساعت 12:15

اقا دمت گرم خیلی باهال بووووود
خداااییش خیلی بی جنبه ان اقایون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد