متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

با اخمتان کجای جهان را گرفته اید ؟

 

سلام دوستان گلم . به خاطر استقبالی که شما عزیزان از شعر پیشنماز دکتر بهرامیان کرده بودید ‌‌‌‌به همین جهت یه شعر زیبای دیگه از ایشون میذارم 

 

از چشمهای من هیجان را گرفته اید                                                                             

                                            این روزها عجب خودتان را گرفته اید

با این سکوت و نگاه و غضب به چشم                                                                         

                                                  حرف و کلام و دهان را گرفته اید

حرف بدی نمی زنم اما شما به فحش                                                                           

                                                از این غزل تمام بیان را گرفته اید

اردیبهشت نیست که اردی جهنم است                                                                         

                                            لبهای سرختان که دهان را گرفته اید

خانم جسارت است ببخشید یک سوال !                                                                      

                                            با اخمتان کجای جهان را گرفته اید ؟

خانم شما که درس نخواندید پس کجا ؟                                                                     

                                            کِی  د کترای زخم زبان را گرفته اید ؟

خانم جواب نامه ندادید بس نبود ؟                                                                          

                                              دیگر جرا کبوترمان را گرفته اید ؟

خانم اجالتاًً  برویم  آخر غزل                                                                             

                                       نه اینکه وقت نیست امان را گرفته اید

 

اما به ما نیامده دل کندن از شما ...

نظرات 19 + ارسال نظر
هفت رنگ 1388/04/09 ساعت 21:53 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

salam poste zibaie bod khoshhal misham behem sar bezanied montazeretoonam

سلام . وب جالب و قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سر بزنی ...

سینا 1388/05/19 ساعت 12:29

دوست عزیز سلام
همشهری با وفا سلام
من سینا از شیرازم
داستانای وبت خیلی خیلی جالبه اونم واسه یه پسر 16 ساله احساساتی مثل من .
امیدوارم موفق باشی
من نشونی هر دوتا وبت رو دارم عمو
خوشحال می شم بازم از این داستانا بزاری
به امید موفقیت همشهری گلم
دوست دارم ، فعلا بای

سینا 1388/05/19 ساعت 12:30 http://www.iranpars.ir

ضمناً یادم رفت اینم نشونی وب من www.iranpars.ir

پریا 1388/05/22 ساعت 09:47

سلام...........چطورید شما؟؟؟؟داستانتون خیلی جالب بود ولی میشد اخرشو یه جور دیگه تموم کرد.......موفق باشید..فعلا

دیوونه 1_ازیزد 1388/06/03 ساعت 16:49

سلام/خوبه/ممنون/راستش قضیه زندگیه منم مثل این شعراست/من روازعشقم جداکردن/اون الان فکرمیکنه من نخواستم باهاش بمونم امااون هیچ وقت نفهمید من دوسش دارم/حالاهم شب وروزکارم شده گریه.../واسم دعاکنیدتابهش برسم.../حمیدرضا:بهترینم منوببخش......./ازطرف دیوونه1 ازیزد

بابک۰۹۳۶۸۹۸۱۵۷۷ 1388/06/07 ساعت 15:39

بابک۰۹۳۶۸۹۸۱۵۷۷ 1388/06/07 ساعت 15:44

یادم رفته بود نظر بدم عالی بود

mitra 1388/07/30 ساعت 10:20 http://mitragirl72.mihanblog.com

خیلی وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ ماهم سر بزندی ضرر نمیکنید
میترا

سحر 1388/11/24 ساعت 15:35 http://noname10.blogfa.com/

سلام عالی مینویسی ایول!

فائزه 1389/01/09 ساعت 17:17

فائزه 1389/01/09 ساعت 17:20

بابا ایول کارت حرف نداره پسر-بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشی


وبلاگ قشنگی داری اگر به شعر و ترانه های عاشقانه علاقه مندی حتما به وبم سر بزن و نظرتو درباره کتابم : (من هرکسی نبودم ) بده... منتظرم

www.aminashenab.blogfa.com

این وب رو به دوستان معرفی کنید...

سعرهای عاشقانه

www.aminashenab.blogfa.com

raha 1389/08/19 ساعت 14:38

slm.blogeton kheyli naze kheylie kheylie kheyli

سمیه 1389/12/02 ساعت 09:14

سلام عزیز یه جایی رو اختصاص بده به درد و دلهای ما خیلی دوس دارم باهات حرف بزنم .

yasamin 1390/11/30 ساعت 15:57 http://heavenalone.blogfa.com

vay asiiiiisam kheiliiiii nanas boood miiiiisiiiiiiiii

سحر 1393/01/27 ساعت 16:12

سلام حامد جان من ساکن تهرانم 15 اردیبهشت میام شیراز کاش میشد یه انجمن ادبی میذاشتی وازم دعوت میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد